Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

16 april, 2016

Hjææælp....møkka tar meg!!

Jeg vet ikke helt jeg...

Hver enda gang jeg sveiper innom en interiørblogger på fredager så står det: "....og nå er huset skinnende rent til helga, alt er vasket...fra topp til tå... det skinner...og helga kan begynne for store og små..."

Meehhhh....ærre bare jeg som vasker på torsdager ell??....
-neida...tssss.... det jeg mener er... Har alle det skinnende rent hver fredag?...

Jeg har absolutt ikke det...jeg 'prøver' ( høhøhø...;-) og ha det helgerent (innimellom ;-) støvsuge, vaske gulv, tørke støv, skifte på senger og vaske bad...menehhh, det ække alltid det er sånn assa...
-og da er det ikke rent fra topp til tå... negguhell... ingen vasker vel vinduer, tak og vegger til enhver tid?? Da er er jaffal jeg en møkkete skjiit!! :-O


Er det ryddig er jeg gla'! ;-) ...og någo attått så er alt bra....*kaffe med baileys i*.. super happy da a!! :-D

Det jeg mener er, nyt hver dag og ikke stress med alt dere tror at andre skal henge seg opp i, ingen er perfekte og INGEN har det såå rent og ryddig som døm vil at vi skal tru... og har alt strøkent (unntatt meg da...håhåhå)..:-P
-vi er bare vanlige mennesker, med jobber, barn, hobbyer, hus og hjem... ta det lugn og nyt hverdagen...MED støvkaniner (eller....hester, som det er her innimellom..ser sånn ut på gliset døms..)


Kos dere med skuldrene i livvidde og GOD HÆLJ! :-D

-Lisbeth-

Ingen kommentarer: