Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

17 april, 2015

VELKOMMEN FREDAG OG GOOOD HÆLJ!! :-D

...sånn...da var det hælja da dere... er det ikke deilig? ;-)
Nå er huset skinnende rent, alle sengene er skifta på og alt er bare velstand, nesten da..jeg må ut å kjøpe litt friske blomster.. det bare MÅ jeg ha når det er helg :-D

Skal dere finne på noe spennende?

Selv skal jeg på fest med jentene, og guuuu' som jeg gleder meg... hehe :-) skikkelig god gammeldags bygdefest med dansebandmusikk og hele pakka, og jeg som er såå glad i å danse så dette blir nok suuper gøy!! :-D Det blir lørdagskvelden sin det tenker jeg.. ;-)
Det er ikke akkurat ofte jeg er på sånne type fester, men det er jo knakande gøy når jeg først kommer meg avgårde... JIHÆÆÆ :-D

Men det er jo bare fredag enda da... og jeg skal ut og handle masse mat, blomster og vin.. da skal kjøleskapet fylles til randen igjen med masse godsaker...

Men først tenkte jeg å legge ut litt bilder igjen fra hjemme... det er før det kommer inn nye friske blomster.. men shit samme.. det kan jo hende det gir dere litt god inspirasjon alikevel... hehe :-p







Nå blir det matlaging her og som vanlig, på fredager...smaking av ny rødvin.. denne gangen er det en organisk vin fra Spania som heter Gosa.. kanskje dere har smakt den? Jeg gleder meg i alle fall ;-)


GOD HÆLJ folkens og kos dere masse med en ny, ubrukt helg! :-)

-Lisbeth-

Ingen kommentarer: