Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

10 april, 2015

FRÆDDAN...


Også var vi her igjen da... nå gikk det sannelig ganske kjapt til helg.. som vanlig ;-)

Jeg har akkurat rydda og vaska kjøleskapet gullende rent, så nå skal jeg ut å handle helgens mat,  fylle kjøleskapet til randen av godsaker og tror jammen jeg skal ut og kjøpe meg en fredagsvin... kanskje prøve en helt ny en... det er nesten blitt en fredagstradisjon ;-)

Denne helga her har jeg ikke tenkt til å gjøre så mye ut av meg...bortsett fra å snekre et salongbord ;-)

Vi drar til Hellas siste uka denne mnd og da må den siste bestillingen være unnagjort og greit og bli ferdig. Når vi kommer hjem så er det bare og kaste seg over konfirmasjonsforberedelsene.

 Nå liker jeg og ha ting litt på stell så endel er handlet inn og alt er planlagt og skrevet ned... ja jeg vet, jeg er ei 'listejente' som har alt skrevet ned og som jeg kan huke ut når ting er gjort.. åååhh som jeg elsker den følelsen som det er å krysse ut ting.. hihi ;-)

I fjor til konfirmasjonen til Sander så ville han ha taco, og selvfølgelig ble det det.. ;-) 
-det var overflod av alt mellom himmel og jord og det er sånn det skal være på en så stor dag.

I år vil Patrik ha spekemat og da blir det sånn... Da blir det også myye godt.
 Vi skal stå for alt selv.. og alle som kjenner meg vet at jeg elsker å styre, pynte, lage mat og dekke bord..så dette er bare moro! :-D

Legger ut litt bilder fra fjorårets konfirmasjon, kanskje det er til inspirasjon for noen..
I år blir både borddekking, pynt, blomster og stæsj anderledes... gøy og finne på nye kreative ideer.
(Beklager for mørke bilder...)

-her sitter jeg å limer på 'diamantene' på bokstaven til Sander...

-prøver ut pynt, lys, blomster, babyskoa og plassering...

-en liten overraskelse til hver av gjestene, sånn til etter maten... litt sjokolade og div.

-jeg brettet skjorte med slips med serviettene...

-jeg surra gråpapir rundt høye glass som ble mange vaser rundt omkring på bordene...


-så var vi så heldige så lillebroren min var mye på kjøkkenet og fylte opp matbrettene til blide og sultne gjester... snille Per! <3

Er det noen av dere som har konfirmant i huset denne våren?

God helg folkens og kos dere og nyt fri og familie! :-D

-Lisbeth-

Ingen kommentarer: