Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

18 mai, 2014

Vel overstått...

I dag våknet jeg med et smil om munnen...


Jeg syns dagen i går var så fin, og alt klaffet så perfekt selv uten at vi hadde så store planer, men det er vel ofte at det er de dagene som blir finest..ingen forventninger.. og det var strålende sol så dagen begynte tidlig med å gå i tog..hipp hipp.., høre på korpset, høre taler, spise snitter, gå natursti med quiz, ligge på plenen i parken, spise is, se på russetog...og avsluttet med god middag og morsomme folk! :-D

-og på en sånn dag da man er borte i nærmere 10 timer da er det jo litt godt og komme hjem og ta av finstasen...


 synke ned i sofan med et glass vin og bli der til øya blir tunge og senga roper... og slappe av og...nei..vent, flagget, vi har glemt flagget..ut og fire flagget.. også ble det..sofa og vin ;-)


Jeg har begynt på et bitte lite prosjekt i dag..nei, ikke prosjekt..bare en liten praktisk greie som jeg har ønska meg og tenkte at jeg kunne prøve og lage selv... bilde kommer nok en dag til uka, selvom jeg egentlig har mer enn nok å gjøre, så kommer hobbyen ganske langt opp på prioriteringslista ;-)


Nå er alle dører og vinduer oppe her..det er knallfint vær og hærlig vår..og snøen er snaaart borte...


 så nå skal jeg ta med meg en stoor kaffekopp og vakre hjem og interiør og sette meg ut og drømme meg bort i alle de flotte hjemmene...og guuuud det er så mye flott!! :-D



-med en liten dæsj irish cream sirup oppi...mmm...altfor godt!!! :-D


Ha en knall fin søndag alle dere og husk og nyte hvert minutt av en fin søndag! :-D

-Lisbeth-

Ingen kommentarer: