Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

15 mai, 2014

Endelig...

Nå har jeg fått sydd de putene jeg har snakket om lenge..eeendelig ! :-D
Jeg tror jeg kjøpte det stoffet rett etter jul jeg..hvis ikke før, og det har bare ligget her og venta..
-men i går fikk jeg gjort noe med det..og det er nok bare fordi jeg syns det er tiltak og ta fram symaskina, men så måtte jeg se over litt 17'nde mai klær og sy opp/ned/revna søm og diverse og da sydde jeg alt som har ligget og venta...
Og sånn ble putene..


Jeg har blitt veldig glad i blått og syns beige og brunt er knallfint til blått, og den er jo ganske knallblå den putefarga...men jeg syns det ble fint. Til høsten ser jeg allerede nå at jeg kommer til og ha litt mørkeblått ja, mørkeblått pledd kanskje, og puter...yey, greit og bytte på de tingene som ikke koster så mye ;-)
-det er ikke alt man trenger og gjøre seg rakafant for...som tannlegetimen i går(!)..
..men men, tenner er jo lissom litt praktisk og ha også da :-p


Jeg så også at det er meldt knallvær til lørdagen, kanskje det blir en varm 17'nde mai..jeg HÅPER det, og kanskje..kanskje det blir skjørt/kjole vær..tenk om..jaja, gå i tog og flagge' skal jeg åkke som..hipphipp ;-D


Nå får jeg fortsette med bordkort skrivinga, eldste mann her skal snart konfirmeres..og det er jo stas må skjønne... ;-D Og det er mye som skal gjøres før den tid.. så til og med stemor blir litt stressa ;-)





Men først får jeg besøk...vi talas!
Ha en fin torsdags kveld!

-Lisbeth-

Ingen kommentarer: