Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

22 oktober, 2015

...og prosjektene baller seg på... :-D

Jeg driver med et prosjekt om dagen som gir meg litt hodebry, men sånne utfordringer er jo egentlig bare kjempe artig og ta fatt på og klare å lage...
Jeg skal lage vinstativ, men et vinstativ litt mer spesielle enn de man kjøper på butikken, jeg vil jo ha mitt eget...som også igjen skal føles praktisk ;-)

...og sånne tegninger og mål er vanskelige fordi det er så mange ting som må passe på millimeteren, og dere vet...noen ganger er det vanskeligere å tenke enn andre, litt sliten i iqkassa innimellom...
-men det skal nok bli et vinstativ til slutt :-D



Og det er vel ingen stor hemmelighet at jeg er stoor fan av rødvin... og da er det kult og ha et vinstativ en kan samle gode viner på og til forskjellige typer mat... mat og vin er en stor 'kosesegfaktor' for meg, rett og slett noe som gjør livet mere verdt å leve... så helgene går ofte med til å lage noe ekstra godt og nyte en god vin til... og jeg digger å smake nye viner... og det er en stor myte at dyr rødvin smaker best, der er jeg nok ganske uenig, men selvfølgelig... det finnes mye forskjellige både gode og mindre gode viner i de billige klassene og i de dyre, og alle smaker vi forskjellig på ting...
-og GODT er det ;-)

Apropos god mat, jeg fikk en oppskrift av broren min (han er helt rå på å lage god mat), den retten var helt fantastisk god... det er med torskeloin, bacon, souterte grønnsaker, hjemmelaget potetmos og rødvinsaus...ja, rødvinsaus til torsk... og med rødvin til...heeelt magisk og en eksplosjon av gode smaker sammen... ANBEFALES! :-D


Men dere, da kan dere vente dere bilder av et helt nytt vinstativ sånn etterhvert...

Men akkurat nå har jeg tenkt til og ta helg og nyte litt høst før snøen kommer for fullt...
-kos dere og GOD HÆLJ!! ;-D

-Lisbeth-

Ingen kommentarer: