Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

30 oktober, 2015

Et utrolig artig spørsmål å få....

Som dere vet så er jeg jo i overkant opptatt av interiør, ha det koselig rundt meg og er vel...som de fleste interiørbloggerne, en estetiker...
Jeg liker og ha det pent, se fine ting der jeg oppholder meg og oppleve at huset mitt er et fristed, at det er rent og pent og et sted jeg trives, faktisk et sted der familien min og jeg skal ha det best og kose oss mest.


På onsdag så fikk jeg en telefon fra en journalist i fra Østlendingen, (lokalavis i Hedmark), hun lurte på om jeg ville stille til intervju her hjemme til et boligmagasin dem skal gi ut nå i November...
-og såklart sa jeg ja, det er jo kjempe moro og spennende, litt skummelt, men alt i alt bare suuper gøy!! :-)

Så allerede på onsdag kommer hun, og det blir såå moro :-D


Nå skal det jo sies at jeg trives på veldig mange plasser, og at man ikke må ha det topp moderne og superfresht for at jeg syns det er fint og koselig, det viktigste (syns jeg) er og ha det hjemmekoselig og at det virker som er bebodd hjem... at det er sjel i huset og at atmosfæren er god, det merker man med èn gang...

Så for meg så holder det lenge med levende lys og noen pledd, da nyter jeg...virkelig! ;-)
-og det viktigste er og finne sitt eget fristed, der man føler man hører hjemme og der man slapper helt av, da har man det bra uansett.


Jeg kommer nok til å legge ut et innlegg her inne på bloggen om journalist besøket mitt, og om hvordan jeg opplevde det... så kikk innom igjen snart ;-)

Nå skal jeg på venninnehelg og det skal bli så utrolig kos, venninner fra Tønsberg kommer og vi skal treffes hos ei anna venninne, og bare ha det gøy, der jeg VET skravlinga og latteren sitter løst, godt med litt lattertrim og påfyll av jentekakling :-D

God helg alle sammen og nyt helga...det har dere fortjent, alle som èn <3

-Lisbeth-

Ingen kommentarer: