Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

28 mars, 2014

Tilbake i tid...

Må bare vise dere enda et kjempe fint bilde som Atle Kørra (Her) har fotografert...
 Jeg kjenner jeg blir litt tankefull og lengter litt tilbake i tid når jeg ser sånne bilder...kanskje litt sommerfugler i magen og våryr og vil ut og REISE!! :-D Tenk... dra ut på tur i en gammel boble..ingen plan, bare kjøre dit nesa peker..ingen bekymringer, bare masse glede..latter og MASSE kaffe på termosen og noen svette brødskiver med salami og noen bløte, hengete agurkskiver.. Hmmm... må få med meg noen på tur snart kjenner jeg ;-)
 
Men...verden kaller, nå må jeg gjøre ferdig husarbeidet og dra og handle helgemat, gutta krutt kommer snart hjem og er det som vanlig etter en skoledag er dem sultne som bjørner.. noen kan nok spise en hel kamel.. ;-) Og da er det GODT at dem har kameler på kiwi :-p
 

Og helgen skal bare være kos (vi skal tvangskose oss som Mr. S sier :-P)
I kveld blir det vel Wok, vin og masse stearinlys tent i hele huset (som vanlig..) taket soter og gardinene blir grå..men lys SKAL tennes..hver kveld! ;-)
Og morradagen er det bursdager, kafebesøk og vennemiddag...og selvfølgelig litt nye små-prosjekter, aldri en dag uten! :-)
 
 
GOD HÆLJ alle dere! <3
 
 
 -Lisbeth-
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

I read this piece of writing completely regarding the difference of
most recent and previous technologies, it's remarkable article.


Look into my site: Seoexpert at LinkedIn

Anonym sa...

This paragraph is really a good one it helpos new internet
viewers, who are wishing for blogging.

my webpage; free stuff times - ,