Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

02 mars, 2016

God onsdagsmorgen og takk for sist...


Hei og hå....
Nå er det en stund siden forrige blogginnlegg, og jeg skjønner jeg er litt treeeg på den fronten for tiden... ikke for at bloggepiffen har gått ut av meg, men mest for at det er litt mye for tiden... alt må finnes tid til... jeg driver nå med møbler på bestilling..



Jeg driver med et skrivebord som skal få sitt hjem i Tønsberg, det er moro a :-D
-men det er mye jobb og tar litt tid, men bilder kommer etterhvert.



Jeg driver samtidig med noen møbler som skal få plass på et jenterom, mammaen ville at de møblene skulle vare og passe også når jenta blir ungdom... så da blir det noe litt kult som også er en fin oppbevaringsmulighet til leker nå og stæsj når jenta blir litt eldre...det gjelder vel å tenke langsiktig så slipper man å pusse opp og fornye barnerommene for hvert år..


Legger ut litt bilder fra den siste tiden....interiørbilder blir vi vel aldri lei av vel? ;-)
-IKKE jeg i hvertfall...hehe ;-)



Ha en strålende fortsettelse på uka! <3

-Lisbeth-

Ingen kommentarer: