Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

17 april, 2014

Kommode!

Her er kommoden jeg har laget nå i begynnelsen av påsken...

 Jeg lovte dere at bilder skulle komme i går, men jentelunsjen jeg var på ble visst til både vinkveld og overnatting (suuper koselig!).. :-D Så da ble det ikke noe mer snekring på denne før jeg kom hjem igjen i går.. Men her er den... og det var MYE jobb, men kjempe gøy!

 Jeg elsker utfordringer, bruke hue..-på en logisk tenkende måte (prøve i hvertfall :-P) Elsker og tegne og å lage prototypen og finne ut om det funker på den måten jeg har tenkt... Èn ting er å bygge den hvis jeg hadde hatt oppskrift, men utfordringen her er akkurat og lage oppskriften, måle så alt skal passe inn i hverandre..NØYAKTIG!.. -ta bilder underveis og ikke bli for ivrig og glemme det ;-) Og oppskrifta og bildene er ferdig, men jeg har ikke heelt bestemt meg for om jeg vil legge ut oppskrift på denne...

Dette har vært det største prosjektet mitt til nå, og den er litt "babyen" min..bittelitt for grom til å bare gis ut...
Skal tenke litt på det..og sier ifra når/hvis jeg legger den ut.

 Og jeg har heller ikke bestemt meg for om den er helt ferdig, jeg tenkte jeg skulle bruke propanbrenner og fyre litt løs på den...svartne den litt, men får se.., det enkle er ofte det beste, men det går også an og forandre den etterhvert ;-)
Ha en kjempe fin skjærtorsdag og kos dere glugg i påsken! -det skal nemlig jeg gjøre ;-)


-Lisbeth-

15 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du legge ut oppskrift? Jeg skal pusse opp hjemme og denne kunne jeg tenkt meg!!!!

Du er så flink!!!

Klem k

zstinaaa sa...

Litt må man få lov til å ha for seg selv. ;) du er kjempe flink. Fortsatt god påske =)

Anonym sa...

Så flink du er:) den var kjempe fin :)

Anonym sa...

Nyyydelig som alt annet du lager ;) Krysser fingrene for at oppskriften kommer :)
-Linn-

Anonym sa...

Jeg er så imponert! Denne var knallflott! En fryd å følge med på deg og hva du lager!

Anonym sa...

Wow, du er utrolig flink og tålmodig! :) du har virkelig inspirert meg! Keep up the good work :))

Unknown sa...

Hei dere!

Tusen takk for flotte ord... oppskrifta kommer vel etterhvert tenker jeg ;-)

-Lisbeth-

Anonym sa...

Wow....superflink og så superfin
:)) Litt av en jobb tenker jeg og skjønner godt at du vil holde den inntil dit hjerte en god stund.

Unknown sa...

Hei!

Tusen takk for fine ord! :-D

Jeg har kjent litt på det..og oppskrifta kommer nok etterhvert. Må bare vente til konkurransen jeg er med i er ferdig, så ingen lager lik og sender inn..hehe ;-)

-Lisbeth-

Renate sa...

Åååh elsker virkelig denne! ♡

Unknown sa...

Hei Renate :-)

Tuusen takk, så utrolig koselig og høre!! :-D

-Lisbeth-

Anonym sa...

Hei Lisbeth!

Klarer ikke slutte å tenke på denne kommoden etter vi var hos dere- er forelsket i den faktisk;)
Går skuffene på skinner eller ligger de på lister?

Skal ihvertfall følge med,hvis du bestemmer deg for å legge ut oppskrifta:)

Madeleine

Unknown sa...

Hei Madeleine og takk for sist! :-)

Så koselig og høre at du ble forelsket.. Er veldig glad i den kommoden selv og vurderer og lage flere møbler i samme "look".. Den er laget av bare tre..ingen skinner. Jeg liker det grove, rustikke..som ikke er helt perfekt ;-)

-Lisbeth-

Ann-Kristin sa...

Du er helt råå. Elsker blogger. Jeg gleder meg til oppskrift

Anonym sa...

Ahhh så nydelig !! Håper oppskriften kommer :-) ha en fin sommer !