Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

20 februar, 2015

HEEEELG!! :-D


Så var vi her igjen... fredag og helg og tenk det.. en heeel ubrukt helg står her, blank og fin.. og venter bare på alt det fine vi skal bruke den til.. ;-)


Hvordan ser dine planer ut?
Jeg har egentlig ikke så veldig mange bestemte planer denne helgen, jeg skal prøve å få begynt på et bord som er bort bestilt, ellers så tror jeg at jeg vil bruke denne helgen til hva som enn måtte komme..

(Nyyydelig duftlys fra mestergrønn...sniff,sniff...)

 I kveld er butikkene her i Trysil sentrum åpne til klokka 24, med timesalg og noe aktiviteter..
-så da tenker jeg at det blir en kafè tur i ettermiddag/kveld, prøve å få med meg husbonden.. og middag har jeg ikke rukket å tenkt på engang.. vi har barnløs helg så da blir det nok en sen og lettvin kveldskos, fikk egentlig veldig lyst på fersk loff med reker, majones, dill, løk og sitron.. med et glass hvitvinos til.. mmm.. ja, det blir reker! :-D

Det er flere som har spurt meg om oppskrift på kistebordet jeg laget til søstra mi... jeg la ikke ut den oppskriften sist, men jeg har et kistebord på bestilling og skal knipse bilder underveis og få lagt ut oppskriften på dette... -men det blir nok ikke før om noen uker.

Har dere forresten fått med dere at FOLDAL STEMPEL AS lager dørskilt med ringeklokke på? Kjeeempe tøft assa!! :-D Dere finner den og flere skilt HER!

(Sånn ser det ut uten tekst, også får du valgfri tekst på...)

Med tekst så det blir noe sånn som dette, bare at vi ikke har ringeklokke på vårt:
(Vi er suuper fornøyd med dette i sota akryl))

Ha en super helg alle dere der ute og kos dere masse! :-D
Nå kommer det straks ei venninne på en kaffetår og litt skravling... det er ALLTID så velkomment <3


Vi skrives!
-Lisbeth-

Ingen kommentarer: