Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

10 januar, 2015

HELG!!


Og helg liker vi!! :-D
Fredagsfølelsen er noe eget.. noe befriende.. noe hellig og noe hærlig.. DIGGER fredag!! :-D


Så jeg er egentlig inne her bare for å ønske dere en finfin helg, med mye planer, mye sosialt og mye avslapning.. helga er jo såå lang vet dere.. høhøhø.. :-p


Jeg, for min del skal ta en skikkelig opprydning i skuffer og skap, kvitte meg med alt vi ikke trenger.. det samler seg opp.. overalt!..
 Jeg syns noenganger at skuffene flyter over av...tjahh... småting jeg ikke vet hvor hører hjemme bortsett fra i en roteskuff.. det er ting jeg ikke kan kaste, men som heller ikke trenger å ligge fremme, ting vi bruker innimellom.. men som blir så rotete...
 Haff.. flere som kjenner seg igjen?! Og alle trenger en roteskuff.. bare ikke 5.. eller 6.. eller sjuhh.. jaja.. :-p

Nå skal jeg ut og handle inn til fredagskos, hjemme alene vi to.. kanskje en romantisk middag ;-)
-uansett blir det innkjøp av den beste rødvinen.. Falling Feather.. helt nyydelig.. og ingen skallebank, lite garvestoffer og histamin.. på godt norsk.. og det er jo en bonus ;-)


Uansett...
God helg og kos dere masse! :-D
-Jeg kommer forresten snart med noe nytt hjemmelaget... er bare biiitteliiitt treg om dagen, har masse tegninger jeg har tenkt til å sette til livs.. men det er den derre dørstokk...ja.. ett eller annet.. :-p
-men det kommer..det kommer.. ;-D
Tenkte derfor og selge den kaffekapselboksen min.. tror jeg..
Si ifra hvis det er interesse...


-Lisbeth-

Ingen kommentarer: