Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

13 september, 2014

GOD HELG! :-D

Sier med dette bilde... GOD HELG! :-D
Og kos dere masse med en nydelig høst og en fin lørdagskveld..
-her skal det tennes levende lys overalt, god middag skal lages og vin skal nytes ;-)

I morra kommer et innlegg om salongbordet jeg har laget..og masssse bilder ;-)



NYT! :-D

-Lisbeth-


2 kommentarer:

Anonym sa...

It's amazing to visit this web site and reading the views of all
friends concerning this piece of writing, while I am
also zealous of getting familiarity.

Visit my page :: urząd skarbowy w gnieźnie

Anonym sa...

It is the best time to make a few plans for the longer
term and it's time to be happy. I have learn this put up and if I may
I want to counsel you some fascinating things or
advice. Perhaps you could write next articles relating to this
article. I wish to read more issues about it!