Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

31 august, 2014

Snaaart høst...

Og som jeg gleder meg, jeg er et skikkelig høstmenneske og gleder meg såå over frisk luft, regn, fine farger og ikke minst høst-interiør med levende lys! Tenk... stoor kosegenser, te i godkoppen, inspirerende interiørblader og fyr i peisen.. romantisk kjærstetid og en fin tid og samle familie og venner til ordentlig god, hjemmelaget høst mat, godt drikke og skravling utover.. Jeg koooser meg, nesten litt for mye... iallefall hvis vekta skal krype litt mere nedover :-p




Jeg driver og skal sy meg noen nye puter, litt sånn glammy, skinnende gull/kobber/grå-brune...ja, altså en litt ubestemmelig farge, men en nyyydelig farge som passer helt inn i min høst stue :-D
-iallefall den høststua jeg tenker at jeg skal ha ;-) Og jeg har kjøpt mere stoff som jeg skal sy puter av, de går i mere grønt og er i et tykt, litt ull/filtaktig stoff.. og de ser jeg for meg kan bli kjempe fine inn mot jul, og mot en litt rødbrun julefarge..

-og jada, jeg tenker allerede på jul jeg og gleder meg...hihi litt "barnslig" og oppslukt av de små julegledene..sånn som den kooselige førjulstiden.. pynting rundt i huset og masse kos i sofakroken :-D

...jeg blir nok aldri helt voksen...og kommer aldri til og komme fra den gleden det er og se på tegnefilmer og spise godteri til frokost...i nattpysjen ;-)
-men ikke si det til noen...for det er jo egentlig ganske flaut ;-)


Nå må jeg komme meg ut en tur, tenkte jeg skulle rydde bort litt mer av sommeren, og det er vel litt lov når gradestokken er på 10 grader, blomstene er brune og løvet gulner...


-Men lyktene skal stå igjen og det skal handles inn litt erica og lyng...det er såå koselig og ha litt høst på trappa, og jeg skal kjøpe kubbelys i høstfarger ;-)
-så mens ertersuppa står på ovnen og putrer en good stund tar jeg på meg go'genseren og kommer meg ut...

Ha en strålende ettermiddag og kos dere med det dere måtte finne på :-)



-Lisbeth-
:-D

10 kommentarer:

Camilla sa...

Lekre bilder!

Høsten er min favoritt, elsker stearinlys, varme puter og pledd, høre regnet som pisker mot ruten, friske deilige luften, ja alt ;)

Hilsen C.

Unknown sa...

Hei Camilla :-)

Tusen takk! :-)
-og ja, jeg er såå enig med deg.. høsten er ordentlig koselig og inspirerende, og moro og ta naturen litt inn syns jeg..
Og fine farger, jordfarger er jeg ekstra glad i! :-D

Ha en kjempe fin kveld ;-)

-Lisbeth-

Unknown sa...

Hei Camilla :-)

Tusen takk! :-)
-og ja, jeg er såå enig med deg.. høsten er ordentlig koselig og inspirerende, og moro og ta naturen litt inn syns jeg..
Og fine farger, jordfarger er jeg ekstra glad i! :-D

Ha en kjempe fin kveld ;-)

-Lisbeth-

Anonym sa...

Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the
video to make your point. You obviously know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos to
your site when you could be giving us something enlightening to read?


Feel free to visit my weblog high pr social bookmarking list

Anonym sa...

When someߋne writes an paragraph he/she rtains the plan of a user in hіs/heг brain that howw a user cаn кnow it.

So that's wɦy thiѕ post is great. Thɑnks!


Alsօ visit my homepage; shaker bottle boots

Nina sa...

Så leire bildet. Ja, høsten er en fin fin tid med sine flotte farger og hvor en kryper sammen under pleddet med en deilig kopp varm sjokolade. Høsten skal nytes :9 God helg til deg og dine :)

Unknown sa...

Hei Nina :-)

Tusen takk :-D

Ja, deilig med pledd og nye tv serier og noe varmt i koppen, da kjenner jeg at livet er godt!! <3

Ha en finfin søndag! :-D

-Lisbeth-

Anonym sa...

Howdy I am so thrilled I found your site, I really found you by error, while I was researching on Bing for something else, Nonetheless I am here now and would just like
to say kudos for a marvelous post and a all round entertaining blog (I
also love the theme/design), I don’t have time to read through it all at the moment but I have book-marked
it and also added your RSS feeds, so when I have time I will
be back to read much more, Please do keep up the superb jo.


Here is my website extra resources

Anonym sa...

Awesome post.

my web page :: fast house sale london

Anonym sa...

Great site. Plenty of useful information here.

I am sending it to some buddies ans also sharing in delicious.

And certainly, thanks for your effort!

Also visit my blog post ... best seo company reviews