Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

01 juli, 2014

Hei dere! :-)


Nå har jeg meldt meg på konkurransen på Montèr igjen, jeg tror den forrige bare ble sletta pga.feil.. men da prøver jeg igjen nå, hvis du vil stemme på meg (jeg har lagt ut både kommoden min og konsollbordet med 3 skuffer i) så må du gå inn på konkurransen og trykke på de stjernene som ligger over kommoden/konsollbordet.. Jeg tror du kan velge hvor mange stjerner du vil gi..



Hvis du vil stemme:





Og tusen takk for stemmer! :-D
Premien er gavekort på montèr på 5000,- kroner og det kommer jo alltids godt med, så nå krysser jeg fingra ;-)


Ha en strålende tirsdag! 

-Lisbeth-





6 kommentarer:

Anonym sa...

Hi every one, here every person is sharing these experience, therefore it's
nice to read this weblog, and I used to go to see this website everyday.


my web blog; ครีมหน้าใส

Kreativelena sa...

Stemt på begge ;-)

Unknown sa...

Hei Lena :-)

Tusen takk, så snilt!! :-D

-Lisbeth-

Anonym sa...

ensure the viability of every project they supervise.
Part and parcel of this "Deeper Mystery" is that the "nun," as the most "Forbidden Fruit" of all,
is the most exciting of all, the most fascinating,
precisely for being the most forbidden. They are like an act of nature,
the rules of which are infallible; and the simplest man who has some passion persuades better than the most
eloquent who has none.

Feel free to surf to my web page ... Intelligent Operations Center software

Anonym sa...

I am really loving the theme/design of your web site. Do you ever run into any web browser compatibility issues?
A number of my blog visitors have complained about my site not working correctly in Explorer but looks great in Opera.
Do you have any solutions to help fix this problem?



My blog clash of clans

Anonym sa...

Hi there, yup this piece of writing is truly nice and I have learned lot of things from it about blogging.
thanks.

my web blog; sua dumex