Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

01 april, 2014

Oppskrift på oppslagstavle!

Her kommer oppskrifta på oppslagstavla for dere som vil prøve dere på en sånn :-)
 
Dette trenger du: Plank eller en hobbyplate i ønsket størrelse (min er i 60*50), møbelstiftemaskin (europris har billige), linstoff, nagler, skruer, strikk, drill og hammer.
 
Først fester du plankene sammen med 2 smale lekter/lister...
 
Da blir den seende sånn ut...
 
Legg først stoff på benken/gulvet i 10 cm ekstra lengde på hver side, så legger du skumgummimadrassen oppå (i lik størrelse som plata), og fester stoffet stramt bak med stiftemaskina...
 
Så måler du opp ønsket lengde mellom naglene, da er det lurt og stikke naglene ned i madrassen (som på bilde) for da ser du at avstanden blir riktig, det blir ikke noe fint hvis det blir skjevt...
 
Da kan du banke naglene ned i plata, ikke altfor langt ned for du må surre strikken ett par ganger rundt før du banker de hardt nedi...og husk at du må ha strikken så lang at den skal festes på baksiden...
 
Sånn ser den ut når den er ferdig, da må du bare feste strikken bak eller sette nagler i på siden og surre strikken ett par ganger rundt og klippe inntil naglen...
 
LYKKE TIL!
 
-Lisbeth-
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

Anonym sa...

My brother suggested I might like this blog. He was once totally right.
This put up actually made my day. You cann't imagine simply how so
much time I had spent for this information! Thank
you!

Also visit my web-site; vt seo

Anonym sa...

I love it when people come together and share views.
Great blog, continue the good work!

Here is my weblog ... web marketing

Anonym sa...

I just like the valuable information you provide to your articles.
I will bookmark your blog and test once more here regularly.

I'm slightly sure I'll learn many new stuff proper here!
Best of luck for the following!

Feel free to surf to my web site ... flappy bird score hack