Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

14 mars, 2014

Puff/ottoman ferdig!

Her er det ferdige resultatet...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig! :D Hvor mange lag med beis har du, og hvor lenge venter du mellom hvert strøk?

Unknown sa...

Hei du :-)

Tusen takk! :-D
Jeg har beisa den 2 ganger, må vente en dag mellom hvert strøk..

-Lisbeth-