Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

23 februar, 2015

Mandager er egentlig helt topp...

(En lat dag med kakao i koppen og ski på tv...men treningstightsen er på da ser dere vel..hihihi :-p)

Hei mandag! :-D
 Ny uke, nye muligheter...

Dagen i går rant bort i blogglesing, striping av håret, pynte seg med neglelakk, kaffedrikking og LeAnn Rimes på øret...og matlaging-jeg elsker å bruke mye tid på middagen og mat generelt, det ligger mye kjærlighet i god mat <3 i går ble det viltgryte med både rein og elg i.. med potetstappe og med rørte tyttebær med sukrinmelis i stedenfor sukker, liker at jeg kan spare inn på kcalorier :-D


-og imens hørte jeg mannens hyl fra stua...han så på VM og Norge sine gullfolk... ;-)

Legger ut noen inpirasjonsbilder jeg har funnet på instagram og rundt på nettet... jeg blir så gira og oppussingsenergien i kroppen holder på å sprekke.. det er sååå mye fiiint!! <3

(RM Norge)

(Home & Cottage)

(Ukjent)

(TM design)

(byMads)

Ha en finfin ny uke! :-D

-Lisbeth-

Ingen kommentarer: