Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

07 november, 2014

Serveringsbrett

Hei HÆÆÆLJ! :-D



Så ble det helg igjen...og så deilig og kjenne på den herlige fredagsfølelsen, den slår alt! :-D
Elsker fredag og føle at helga er ubrukt og følelsen av og kunne gjøre så mye og at helga er såå lang..hehe :-D




Tenkte bare jeg skulle vise dere noen serveringsbrett/asjettunderlag jeg har laget for folk som har bestilt, det er så moro at folk vil ha det JEG har laget... en kul følelse faktisk! :-D
Også driver jeg og lager et salongbord som også er bestilt bort...det er skikkelig moro, men alltid like skummelt og skal levere det ifra seg, litt som å gå opp til eksamen, noen skal bedømme det jeg har gjort og faktisk få lov til å si hva dem mener... SKREKK OG GRU!! ;-) -men på en litt god måte da!
:-D



Og nå er det jo sånn at og lage et møbel ligger det mye jobb i, jeg legger mye av sjela mi i det jeg lager, og driver på i timer og dager for at det skal bli det resultatet jeg har sett for meg i hue mitt og etter den tegninga jeg har tegnet. Bare og tegne tegninga og få inn mål og lage den akkurat som jeg ser for meg tar laang tid og krever nok mer enn det folk ser for seg... bare siste finishen med maling og beis... lag på lag, pusse litt, male igjen... det er en lang prosess som tar mange dager.. men nå skal det sies.. JEG ELSKER DET!!! :-D

Her inni ligger tegningene til alle møblene og små prosjektene mine... den er med meg overalt sammen med tommestokken, er aldri en dag uten de i veska mi ;-) og heller ikke uten en skrutrekker, vet aldri når en får bruk for det... ;-)

Det har alltid vært min greie og tegne og lage, elsker og regne ut mål og se om det faktisk går an og lage det sånn jeg tenker, hele prosessen er gøy, utfordrene og utrolig moro og få det AKKURAT sånn jeg vil...mitt design, mitt eget.. liker den tanken ;-)

Kontorpulten jeg har laget...den ligger under oppskrift på kontorpult/konsollbord...

Men...og se at noen har laget ting etter mine oppskrifter og tegninger og se dem beskrive hva dem har gjort og begynner innlegget sånn: "Jeg bare slengte sammen denne av noe restplank jeg hadde liggende..." DET svir litt i magen kjenner jeg... det er jo MIN baby...og det var ikke BARE og slenge sammen mål og finne ut materialtype, tykkelse, bredde etc...
-menmen.... sånne følelser kommer vel hele tiden, kanskje litt egoistisk og tenke sånn, jeg vil jo dele med dere skjønne folk og det kommer jeg også til og fortsette med, i hvertfall på de fleste tingene jeg lager ;-) Og det er kjempe moro og se når dere lager ting som jeg har tegnet... det er jo såå gøy og se at det inspirerer dere...YEEYHH!! :-D :-D

Nå må jeg hive meg rundt og lage fredagskosemat, jeg skal lage kyllingfilet oppå ristet solsikkebrød, med dijonsennep og honning, stekte tomater, rødløk, oliven, peanøtter og hjemmelaget hvitløksdressing... skal også prøve en ny rødvin, en Fransk... DET er moro det :-D Og idol skal ses... ooog en ny film jeg har kjøpt, boktyven..fra 2 verdenskrig, GLEDER MEG!! :-D Kvalitetstid <3



Kos dere i helga og nyt hvert minutt, ta vare på hverandre, vær dere selv og vis godhet <3
GOD HÆLJ! :-D

-Lisbeth-


Ingen kommentarer: