Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

27 juli, 2014

Kaffekapsel bokser!



Et bittelite prosjekt er ferdig... jeg trengte noe og oppbevare kaffekapslene i og syns de stål stativene er så utrolig kjedelige.. så da lagde jeg meg to stykker som står på benken..


lettvint og ta de ut av hullet, også fyller jeg på oppå toppen :-D





Ha en kjempe fin dag alle sammen! ;-)
-nå skal jeg en tur til Sverige... en bitteliten shopping tur helt for meg selv.. ;-)


-Lisbeth-

6 kommentarer:

Kreativelena sa...

Nydelige kaffebokser... Også håper jeg du har kost deg i Sverige :-)

Unknown sa...

Hei Lena :-)

Tusen takk, så koselig og høre! :-D
Og ja, jeg storkoste meg i Sverige, jeg syns det er så deilig med shopping helt alene innimellom, da får jeg lissom kjøpt det jeg skal ;-)

Ha en kjempe fin dag!

-Lisbeth-

Linn Iren sa...

Kommer det oppskrift på disse? :) Du er superwoman altså :) Det er jeg overbevist om :) Ha en fin dag :)

Unknown sa...

Hei Linn Iren :-)

Hehehe...såå hærlig og høre!! :-D
Tuusen takk <3

Ja, oppskrifen kommer her på bloggen i morgen ;-)

Ha en fin kveld! :-D

-Lisbeth-

Hege sa...

hei Lisbeth-) Jeg tenkte jeg skulle prøve og lage kaffeboksene..men når jeg ser på oppskriften kan jeg ikke finne sidene på den...har du glemt og skrive ned målene og antallet på de? Tusen takk for en flott blogg med masse fine ideer:-) Du er kjempeflink og alt er veldig fint:-) Klem fra Hege.

Unknown sa...

Hei Hege :-)

Javisst..huffameg, det hadde jeg helt glemt og skrive inn.. men nå er det på plass i oppskriften ;-)
-og takk for at du sa ifra! :-)

Lykke til! :-D

-Lisbeth-