Velkommen til min blogg

Jeg designer og snekrer mine egne møbler og legger ut bilder og trinn for trinn oppskrifter på de fleste tingene. Legger også ut diverse interiør, oppussing og litt om hverdagen min. Hvis dere bruker noen av ideene mine så link til bloggen min, det er ikke lov til å bruke bildene mine uten tillatelse og heller ikke teksten min! Jeg er også Frøken Nordseth på Instagram og kan også treffes på bisten75@hotmail.com, hvis dere har noe på hjertet. Alle bildene er tatt av meg hvis ikke annet er oppgitt. Noen av tingene jeg har laget kan også bestilles på egne mål... for pris kontakt meg på mail eller på facebook.

15 april, 2014

Påskeferie!

Hipp hurra...har et bittelitemikro jubileum i dag, bloggen er akkurat 1 mnd gammel og det har vært 26 000 innom på besøk, det må jo feires...med en kokosbolle (?)! Jeg er nesten sikker på at det ikke er noen andre i dette universet som er såå glad i kokosboller som meg... GODT, ferdig snakka! :-D


  Det er så deilig med påskefri og bare slappe av og kose seg..og påsken er jammen bare en fantastisk tid, skulle vel egentlig ha tenkt litt på hvorfor vi feirer påske også men, tar det senere...(?!)..
Påsken er lissom bare en tid med avslapning og gjøre det man har lyst til, tid til og besøke hverandre, møtes til middag, ut å gå på ski, drikke kaffe i sola, sove litt lengre om morgenen og nyte hvert sekund, med alle vi er glad i..og kanskje også alene..-en litt motsetning til julestresset...



Jeg har vært hjemme alene i 2 dager nå og bare tenkt på meg selv, kjøpte inn nydelige roser (bare det gjør at humøret stiger mange hakk), snekret på prosjektet mitt uti de sene nattetimer, hørt på musikk og timene har flydd... i går hadde jeg noen timer med egenpleie, litt hjemmespa med bobler i badekaret, masse levende lys på hele badet, ansiktsmaske og peeling, pluss noe godt å drikke på badekarkanten...DET var søndagen sin det!! :-D



Og det er vel lov til og si at man koser seg alene, jeg er vel litt sånn som storkoser meg alene bare jeg vet noen snart kommer hjem igjen.. det er lissom godt med noen dager for seg selv, og det tror jeg de aller fleste syns..og i hvert fall når man gjør litt ekstra stas på seg selv..det er lux det! ;-)



Det er litt sånn som når jeg var lita og satt på rommet mitt og tegna (noe jeg gjorde veldig ofte..) og tenkte at hvis jeg tegna meg en sykkel som jeg ønsket meg veldig så kunne jeg jo bare bygge den så jeg kunne bruke den.. naiv, men egentlig en fin og morsom tanke som heller ikke er så veldig dum...




-og det er vel igrunn litt sånn jeg er enda, sitter og tegner og lager oppskrifter for så og bygge det jeg har tegnet..litt kindereggfølelsen...forskjellen er vel bare at tinga jeg tegner nå er litt større og blir lagd av tre... og en haug av andre forskjeller også da..Tss.. ;-p



Men det var vel egentlig påskefølelsen jeg skulle skrive om..snakk om og kjøre på ville veier a..!
Trysil er en litt snodig plass og bo... utenfor skisesongen er det i underkant av 7000 innbyggere her, mange er på hils fordi tanta til naboen kjenner broren til kameraten til sønnen...(?).. altså...ganske få oppi her, og når vinterferien, juleferien og påsken er i gang..ja, da er det MANGE oppi her da..rundt 40 000..og det er KAOS(!)..og jeg syns det er SÅÅ gøy med så masse folk, elsker når det skjer mer enn det vanlige... -som når tante tigertights kommer i sin åletrange skidress fra 80-tallet... rullingsen mellom lange rødlakkerte negler..og hyyler i butikken fordi det er tomt for skummet melk... haha.. LIVET ER SKJØNT!! :-D

Sjekk så mye snø vi fortsatt har igjen i hagen..på plattengen som jeg skulle sitte på nå i påsken.. jaja..
Men nå må jeg stikke... skal på jentelunsj med 3 kjempe gode venninner.. GLEDE! <3
(begynner forresten og bli ferdig med prosjektet mitt, så jeg håper jeg får lagt ut bilder av det i morra)
-Lisbeth-


2 kommentarer:

Svein Ove Støvner sa...

Spennende å lese om deg og ditt :)Mye fint du skriver synes jeg ! Alltid like spennende og se hva du får til ,imponert over deg er jeg ! Flink er du i hvertfall :) Ha en fortsatt fin kreativ påske ,det skal jeg ha :)

Unknown sa...

Hei Svein Ove :)

Så koselig og høre så fine ord, setter alltid veldig stor pris på koselige tilbakemeldinger! ;)

Ha en kjempe fin påske, gøy og se ting du lager også..kjempe flink!

-Lisbeth-